2/10/2010

_MG_7635
_MG_7623
För två veckor sedan så packade jag väskan för att bo i Kristineberg och vara kattvakt till en bekant familj som rest till Indien. Såg det som en chans på att komma bort från hemmet och sparka igång kreativiteten som legat lågt ett bra tag. Visst kom inspirationen tillbaka, så snart jag klivit av tunnelbanan så fick jag idéer om bilder som jag skulle ta senare i veckan.

Men det blev inte riktigt så. Försökte förgäves i flera dagar att få ner photoshop och alla möjliga bildprogram på lånedatorn i lägenheten. När jag inte kan göra något av kreativiteten med en gång så försvinner även inspirationen. (Något att jobba på). Det blev inte mycket mer bilder än de tusentals som togs under Fashion Week. Mer om det senare!

En annan sak, det är omöjligt att stava mitt namn rätt.

3 kommentarer:

skentrevlig sa...

kallar du din faster för en belant familj :P

vill se några bilder från fashionweek :D

Michaela Tungström sa...

haha, jag gjorde väl det!

MS sa...

Du är ej ensam, min vän...
JAGLIDERAVSAMMAHEMSKAMÄNNISKOR.

Btw, hej nya Michis-bloggen!