2/13/2010

_MG_9365-4odeur2
_MG_9360-4
Det här får bli det sista inlägget från fashion week sålänge. Med det så vill jag säga att det var en spännande vecka och att jag har tagit med mig en hel del nya sköna bekantskaper och kontakter. Avslutningsvis så hade även Acne anordnat en superb efterfest på onsdagen som sedan ledde till efter-efterfest och natten var inte slut förrns på torsdag förmiddag. Men det var det värt!

Imorgon ska jag upp tidigt för att jobba i några timmar, på en lördag, för att sedan åka vidare på barnkalas.. Sist men inte minst så blir det äntligen dags att se Adam Green spela på Hornstulls Strand!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Fina bilder! Får jag bara fråga, hur gör du för att få dina bilder så stora på bloggen?? Mina blir bara så där små, jag förstår inte varför, och drar man upp dom i inlägget så blir dom ju suddiga. Har du någon speciell mall eller något? Jag har försökt i månader och funderar på att sluta blogga alls bara pga det här. Snälla kan du inte berätta så blir mitt liv lite lättare att lev.

tack! / S

Michaela Tungström sa...

Finner det ganska svårt att hjälpa en anonym person.

Anonym sa...

förlåt då, jag ska inte störa mer.